Warning ! You have stepped onto Pinkcess's Zone Follow me and Leave your footsteps on this page │FollowDashboard
Allahuakbar Alhamdulillah Subhanallah Astaghfirullah

Sekolah Saya Tersayang



Hellow , friends 26 Kembali lagi la kitathUntitled-12-1
Hehehe:013:AmacamCuti da nak abesthUntitled-6
Tak seronok langsungEntah apa ape je 
Kene jumpa cikguthUntitled-14Btw , itu sokay lg:011:
Jumpe kawan2 punxemoticon21Rindu la jugak0adalah jugak daripada tak langsung
Tapi , kalu ada sch. ada kawan:021:ada cikguand bagai lagi
mesti kene ad examada hostel27ada homework35
kene dendapenamporrotan la
tak syok jugak:026:
Btwmust redha vs. ikhlas ngan semua tu
Karena , sch. is  tangga untuk aku berjaya cemerlang
Kalu berjaye ngan flying colours mcam pelanimesti la dapat kerja 
 Kalu kerja , dapad jadi kaya thUntitled-13
So , kalu kaya  aku bole beli12semua yang aku nak dengan sendiri thUntitled-11-1
Tak payah na susahkan mak bapak aku lagi

Sokaylha , nanti sambungGua mao makan dulu
Ibupanggil dahtuKang marah pulokthUntitled-4-1
19 Kbye sweetie40