Warning ! You have stepped onto Pinkcess's Zone Follow me and Leave your footsteps on this page │FollowDashboard
Allahuakbar Alhamdulillah Subhanallah Astaghfirullah

Izwani Najibah, my sisto

 







Lahir tahun 2004 waktu aku darjah satu .
Dia asla Rompin .
Btw , aku asal Bera , Pahang sebab aku dari lahir sampai umur 5 thn tinggal di Triang.
Ini Izwani Najibah binti Sharifudin . Panggil Ibah kat rumah , and Wani maybe kat sekolah .
Kami kuta la jugak bergaduh . Pekik sana sini . Macam apa dah . 
Tapi , hakikatnya dia adik aku . 
Kami dah boleh diibarahkan seperti peribahasa dekat bau tahi jauh bau bunga dah pun .
Sebab kalau dekat benci, tapi kalau jauh aka duduk asrama, rindu pulak :P Ape laa .
Kesimpulannya, aku sayang la jugak kau selamanya :) Tak nak percaya sudah .