Attention! You have stepped onto ♥ Izzati Nadia's online journal ♥ Welcome and thanks dear! With pleasure, you are invited to visit this page again and again in future│FollowDashboard
Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar Astaghfirullah

MYEXPI : Dormmate of IBI March Intake 2015

Pesanan sebelum membaca: Disebabkan untuk kenangan masa akan datang, saya tidak mengubah tulisan ini. Maafkan bahasa ABC rojak dan tulisan zaman sekolah saya dahulu yaa heheh! Harap anda faham selepas terhibur membaca tulisan zaman kanak-kanak tidak matang saya. Hmm (Izzati Nadia, 2018)


Assalamualaikum wbt. Now, Izzati wants to share about my dormmates at KTA during our IBI programme March intake 2015. First sekali masuk dorm, zatty kenal Asyrani Mahfuzah as known as asy. Mula-mula, my bed is only beside her bed. But, i changed it bcs of my locker's lock problem. Tp, tidur still sebelah Asy sbb katil kitorang jauh ngn plug. So, we decided to change our sleep place by lifting down our tilam nearby the switch selama sebulan je. Selepas sebulan, Scaerah pindah and tamatkan pembelajarannya as IBI student bcs of family problem. Pastu Asy pn tidurlah tmpt Syairah.Asy ni jenis sempoi je and she's admiring her abang mentor :p Heeee ! Sebut pasal Syahirah, Im glad laa have known her. She's polite and humble person. She's from Johor. Actually, we have thirteen dorm members. Okay je belaka. Semua baik-baik, peramah and cun-cun. Hehe :) Then, Audi. Dia budak Johor jugak. Audi ni seorang yg caring. Tengokla style dia caring kt kitorang dgn suara dia yg comel tu. Heee :P Dia dpt menghadiri UKCG and Interview sekali tp dia tkgi. Kak long pulak bg nama Ummu Audadi Zauwwiyah. Sesuai and sedap katanya. Haha ! Rindu pulak rasa. Then, Kak Long aka Kinah. Kak long ni lawak gak kadang-kadang. Tinggi orangnyoo. Dia dari Perlis. Haha, dekat ngn UITM Arau katanya. Sebab dia lah aku tahu apa itu harum manis. Haha  Ingtkan produk or somewhat. Rupanya, buah yg bermutu rupanya. Buah mangga mcmtu laa. Dia ni selalu jugak gelar aku as "Mak". Rindu nak tgk notice kak long tulis kat pintu toilet "katup pintu buruk siaa." Haha :P


Haaa, yg gmbr girl pakai baju kurung oren tuuuuu ! Nama dia Ikaaaa. Geng aku ber'selfie' and ber'jalan'. Dia ni someone yg happy go lucky. Manje pun ade kekadang :P Kitorang selalu bertukar-tukar tudung and baju. And locker dia tu dah macam boutique. Mcm-macam baju adoooo :P Haha. Rindu nak dengar suara dia panggil aku "mak." Haha ! Ape laaa. Then, cakap pasal Aizaaa pulak ahh. Dia ni sekepala ngn aku. Selalunya aku kuar gi Aeon and Mydin ngan dia lah. Penah sekali hritu, keluar pakai keluar je sampai sesat ke Palm mall. Nasib ada taxi nak hntar kami balik ke kolej tu balik. Sempat laa sujud asar atas lantai surau Palm mall tu. Alhamdulillah :)


Besides, Fiqa. She's min JB. Ayat-ayat yang khuruj min mulut dia always deep and lawak for me :P Haha ! Yang aku paling ingt, "aku telan kau karang." Lawak tau? Dia selalu bangun awal and kejut kami. Lepas tu, Diba. She's a girl from Selangor ke KL gitu laa, conpius mak. Haha ! Orang ketiga yg tegur aku pd hari first kami kat KTA tu. Ayah dia kerja polis. And she's one of the student from Pahang and she also is a student of Serian but not Seri Rompin, Seri Bera.


Now, we continue about Iffah. Muka dia mmg garang but ada comelnya juga. First aku tengok Iffah ni, macam Ecah Samad dah. She's from Changlun, Kedah. She's also one of my closest friend laa jugak. Mybe bcs kitorang satu dorm, satu kelas and satu Plexcimic, group time first concert and sama mentor time second concert but hve different drama. But, at the end of our english course, she need to go back to her hometown bcs she's being a dengue suspect. Syafakillah ! Semoga sentiasa sihat, dirahmati serta diberkati. Actually, i miss you. Hehe :P


Pastu, nak ulas pasal Jiha. She's from Kedah. Dia ni rajin. Selalu kemas dan cuci bilik air. Rindu jgak nak dengar dia seru aku guna panggilan 'Mak'. Aku suka dengar slang time dia bcakap. Haha, its cute :P Dia ni nampak je luaran gangster, tp dlm hati lembut jaaaa, ada taman katakan. Hehe ! Selalu merajuk and nangis. Manja betul anak "Mak" sorang ni. Haha ! tak lupa juga kpd Bro Hanif who's admired by she. Opppssss, ayokkk. Heeeee :P Sebut pasal Jiha, kita ada Aina. Diorang ni selalu bersama. Maybe faktor mcm aku ngn Iffah jugak kot. Aina ni lembutt and sopan je orgnyooo. Bluekkk :P Heeeee ! Gurau je Aina. Rindu nak gi city park and masjid putih ngn Aina.






The last but not least, I will describe about Tirah. She's from Perak maybe. And Tirah ni geng mak yang suka jalan. Kaki jalan katakan. She's jenis tak kesah and baik kot. Bluekkkk, kembang pulak kang. Tersilap type ni actually. Hehe ! Dia ni ada bakat ntuk hasil kan suara haiwan like kucing, ayam, haha comel and lawak je bila dengar tht sound. Make me missed you.


That's all from me about describing my beloved dormmates. Aku mengaku diorang ni tiada ganti. No one can replace theirs. I missssssss you all my daughters. Our laugh and tears together just my memories to remind. Kawin nnt jangan lupa jemput. Haha ! Sempat lagi tu. K laa. Bai assalamualaikum wbt. Penat dh typing je dari tadi :)