Attention! You have stepped onto ♥ Izzati Nadia's online journal ♥ Welcome and thanks dear! With pleasure, you are invited to visit this page again and again in future│FollowDashboard
Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar Astaghfirullah

MyEXPI: Penantian keputusan PMR

Pesanan sebelum membaca: Disebabkan untuk kenangan masa akan datang, saya tidak mengubah tulisan ini. Maafkan bahasa dan tulisan zaman sekolah saya dahulu yaa heheh! Harap anda faham selepas terhibur membaca tulisan zaman kanak-kanak tidak matang saya. Lagi satu, ada yang saya kongsi maklumat atau gambar dari web lain tanpa tidak meletakkan sumber rujukan, jadi maafkan saya sebab masa ini saya tidak faham apa itu bibliografi dan plagiarism lagi. Astaghfirullah! Hmm (Izzati Nadia, 2018)
Okay selamat membaca, semoga perkongsian ini membawa manfaat untuk awak dan saya.

 Dulu, mula2 masuk form 3 , insaf lah jugak . Harapan aku 9A je . Btaw, aku tahu susah nk dpt :) Aku berusaha dari awal . Dalam doa, selain doa kpd parents, aku akn doa agar setiap upt yang aku hadapi dptlima A keatas . Ternyata, harapan dan doa aku termakbul . Setiap upt aku dpt lima A keatas . UPT1 : 6A / UPT2 : 5A / UPT3 : 5A / UPT4 : 6A AMIN, alhamdulillah . Allah dengar doa aku. Orang kata, nak berjaya, kena usaha + doa = success :) so, aku start from awal before late. Bytheway, setiap upt jugak sejarah aku tak pernah nak dpt A atau B. Teruk kan? UPT1 D / UPT2 C / UPT3 C / UPT4 C tak silap lah . rasa betul kot ): Worry lah sejarah aku ni, nanti ): Kauorg doakan ye? 9A tau. tolong jee, amalan mulia kan? Hee ^^ Tak susah pun lah . And ada lagi , selain sej, english aku pun tak pernah A dari form 1 until form three  :) paling tinggi pun pernah dapat 78 je waktu trial PMR :) Alhamdulillah -,- Harap sangat sangat PMR ni boleh dpt semua A <3

 Aku pernah tau, study malam smpai mcm ni :) Btw, dlm pukul 12 aku bgn and sambung stdy balik. Semua ni, aku fikir kat parents aku je. Sian diaorg buat ini itu untuk aku. Bazirkan duit beli buku semata mata nak tgk anak dia berjaya :) So, niat aku tekad and kadang2 sampai pukul 2 pagi aku stay up :P 


Macam ni lah, bila budak jadi students ! Nak dekat exam, baru nak study . Sebelum tu , ponteng prap la , ponteng surau . Btw , aku full eh, solat . Ponteng2 pun, aku solat ! Okay , jgn fikir aku malas sgt . Memang tak sempat pun study last minute . Btw , kadang2 tu , aku kt dlm kelas tidur je . And rasanya , result aku bergantung pada apa yg aku study pada mlm sebelum exm je kod . Tapi, ada lah jugak sedikit sebanyak yang cikgu ajar kat kelas. Homework kdg kdg aku tiru , dlm kelas tidur je Zzz (; dah mcm mane ? patut lah sejarah tak pernah A . Tapi, aku tak sengaje la tidur sebenarnya . 
Atas: Yeah , hilang stress ! Exam finished . Boleh cuti . No books , no homework :D Bawah : aku taknak jadi mcm ni :( Tak dpt result yang dihopefully kan ): I wish I can get it ):