Attention! You have stepped onto ♥ Izzati Nadia's online journal ♥ Welcome and thanks dear! With pleasure, you are invited to visit this page again and again in future│FollowDashboard
Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar Astaghfirullah

Himpunan kata kata yang menjadi mutiara berharga

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Pertolongan Allah mungkin datang tidak terlalu cepat dan tidak pula terloalu lambat tetapi ianya selalu datang disaat yang tepat.
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 1 

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Sesiapa yang tidak punya apa-apa tetap memiliki Allah. Sesiapa yang memiliki Allah maka punya segala-galanya.
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 2 

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - dah boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ianya baik bagi kamu dan boleh jadi ianya buruk bagi kamu dan ingatlah Allah jualah yang mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui.
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 3 
Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Ikhlas menerima kesalahan dan belajar dari setiap kesalahan akan menjadikanmu kuat dalam menjalani kehidupan.
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 4 

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Kita selalu bekerja keras untuk mencari rezeki sehingga lalai beribadah kepada Allah. Kita lupa bahawa rezeki itu bukan hanya datang dari kerja keras tetapi dari Allah
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 5 

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Kamu tidak akan pernah gagal sehinggalah kamu gagal dalam mempercayai Allah
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 6 

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Dengan kesyukuran, nikmat yang dianggap kecil terasa besar dan dugaan yang dianggap besar terasa kecil
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 7 

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Tak faham diterangkan bukan diketawakan, tak betul dinasihatkan bukan diumpatkan, tak tahu dibetulkan bukan dimarahkan.
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 8 
http://4.bp.blogspot.com/-d5hYyFq-77s/Ust6KTEccSI/AAAAAAAAS0k/_yYvxk4Uqc4/s1600/320432_317830694972858_1282744050_n.jpg 
              Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 9

jangan sedih
                                                               Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 10

Kata-kata Hikmah - Mutiara Kata - Jangan sesekali berhenti mendengar nasihat kerana hati akan buta apabila kehilangan nasihat.
Kata-kata Hikmah / Mutiara Kata 11